jag gillar senap, senap är gott!

hej.
idag har jag varit på stan med emma  :) hahah riktigt roligt vi gjorde bort oss mer än vi brukar tror jag nog? :D haha. hittade typ inget kul, bara en tröja o JORDGUBBAR (a) :D hiihi. sen skulle jag bytt en tröja jag fick i present oxå men det gick inte :o :O jävla skit asså. menmen. vi åkte hem från stan typ kvart i sex o då gick vi hit o åt jordubbarna :D o sen satte vi oss vid datorn en stund, men det sööög så vi spelade kort istället o jag ägde sönder lilla emma :D bäst är jag. nu har emma gått hem för en liten stund sen o jag sittre o glor på tv :)







hihihi (a)


pusssss <3

Kommentarer
Postat av: emma

du ville verkligen ta den fulaste bilden va.. högst upp.. skäms :( <3

2010-06-16 @ 23:13:48
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0