listen to you heart when he's calling for you

hej.
ligger i sängen o ska snart sova ska bara försöka se om jag kan hitta nån bra film först :) idag så har min moster o morbror varit här o firat mig för jag fyller år imorgon ah om typ 40 minuter nu :D hihi jag fick iallafall en svart skjorta, en leopardmönstrad kjol, ett rosa o ett svart linne och fyra ringar :D tror de va allt :) när dom åkte hem så satte jag mig vid datorn en stund o sen kom emma förbi en sväng med treo så vi snackade lite :) sen gick jag in o satte mig framför tvn där jag suttit hela kvällen o glott :) o imorgon kommer tjocka släkten och emma hit o firar mig :) men nu ska jag sova :tired: :)




PUSS O GODNATT :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0