love the way you lie.

hej.
vaknad imorse av att mamma kom o slängde en katt på mig när jag låg o sov som skönast o drömde nått om vampyrer som bet mig i rumpan när jag fastnade i en kattlucka i väggen? :P haha. då gick jag iallafall upp o åt frukost o greja lite sen satt jag mig vid datorn o fixa lite med bloggen o kolla på tv en stund. sen laga jag mat o då smsa tessan o frrågade om vi skulle hitta på nått så hon kom hit o vi typ satt o snackade o sen drog vi ner till blacka o köpte burn :D o sen åkte hon hem för simon skulle komma. kul att träffa henne en liten stund iallafall :) o nu sitter jag framför tvn med pappa o glor på fotboll som jag tycker är totalt ointressant men har inget bätttre för mig så det får duga. och imorgon ska jag packa tills på torsdag då jag åker till ekön? med emma o henne familj o kommer inte hem förns ppå söndag? :P aja ska blli riktigt roligt iallafall. men nu ska jag kolla vidare på fotbollen -.-


gammal bild på mig o tessan :D


pusssss. <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejj!

Kolla gärna in min blogg och lämmna en komentar!

2010-06-22 @ 21:31:49
URL: http://emmapemmaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

följa varann på bloglovin? :)

kollar gärna min blogg, en komentar skadar inte :)

2010-06-29 @ 21:00:40
URL: http://mmikaelamornesten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0