måndag? eller?

tjaba tjjena halå.
idag har jag varit i stan med emmabus (a) lika roligt som vanligt typ :) var där hela dan o nu är jag verkligen skit trött ska snart lägga mig o kolla på How i met your mother  :) hihi det är bra grejer det. men iallafall hittade lite roliga grejer på stan iaf typ en adidas tröja, en bikini, skor :D,en klänning till midsommar o typ en ring kommer inte ihåg om det var nått mer :P aja skit samma. jaa vad ska jag skriva mer då?.. ae har ingen aning och orkar inte tänka så skriver väll mer imorgon. ojoj mina inlägg blir bara kortare o kortare :D



pussssssss. <3


Kommentarer
Postat av: Towe (towe.webblogg.se)

Fin header du har :)

2010-06-22 @ 17:31:51
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0