............

hej hallå.
sitter i mörkret på¨mitt rum och lyssnar på musik och sjunger jätte högt (a) haha usch så vad det låter hemskt men skit samma vafan :) men iallafall måndag idag dårå. ´guud sååå kul! *host* skolan idag gick faktiskt ovnligt fort och efter skolan gick jag och emma bort och tränade en stud. najssssss. blir att träna imogon med och på onsdag. härligt! :D hmm.. vad ska jag skriva mer? oh jag vet! det regnade ute idag :o  blää jag vill ha sol och sommar NU!
ååh kollade på¨A Walk to Remember igår kväll f*n vilken dunderbra film älskar den men tjöt som en jävla gris. buhu. :') ´jag känner på mig att det är en sån där film som jag kommer kolla på typ 1000 000 gånger  utan att tröttna på den. eller nått åt det hållet. hihii.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0