jag har tappat rösten! :O :(

hej hopp.
vinkade  hejdå till emma och vilma för en stund sen som jag har varit med idag :) roligt :D vi har ''städat'' min garderob,  typ kletat med ansiktsmask och dampat runt lite grann :P idag iskolan så tog vi typ nått avslutningsfoto med klassen jag blev nog säkert skit snygg... eller inte. haha våran klass typ klädde ut sig till bebisar, tonåringar/fjortisar och vuxna typ för o visa hur vi har utvecklats under dom här tre åren eller nått åt de hållet :P nu sitter jag iaf i min säng o lyssnar på musik och försöker sjunga men det går inte för jag har tappat rösten :/ men lika bra det kanske, har ju inte världens vackratse röst dårå kanske.. haha :) menmen nu ska jag nog snart springa ner och ta en dusch.

här är iallafall nåra bilder från dagen :)



snyggis sara :D


emma och oliver. fjortisar...


vilma o emma :)


vilma, jaa vad ska man säga... jag tycker att hon är super söt iaf :D haha



emma :D


egobild.



aja det vart ganska många bilder men skit samma :D

pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0