snö snö snö..

hhej.
kom nyss hem från stan haar varit i stan och köpt skor´och hanldat mat -.- köpte nått skit till håret oxå.  aja skorna jag köpte var väl kanske inte världens snyggast men var tvungen att ha ett par och det fick inte vara tygskor :/ blää på det men nu har mamma lovat att köpa ett par  riktiga converse till mig sen i vår. :) usch fy och blä vad jag hatar snön just nu asså kallt, halt och blött.  aja nu sitter jag hemma iallafall och mår skit, har världens huvudvärk och mår illa :/ och måtse plugga sen ohh shiiit va kul... har SO prov på onsdag? tror jag :P och imorron blire nog att åka till stan IGEN, med tessan  och nån mer kanske? roligt roligt. :) men nu ska jag gå och knarka lite huvudvärkstabletter.


pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0