måndag?

tjatja.
kollade nyss färdigt på Who's your daddy ;P haha riktigt bra faktiskt :) men ahh idag i skolan så har jag och emma stått i cafeterian hela dan :D så jävla skönt att slippa alla lektioner. haha. efter skolan så följde emma och vilma med mig hem, vi har typ pluggat, kollat på film och fixat en blogg åt vilma <-----  kolla in den vetja :) hmmm.. vad har jag mer att skriva då? ja! emma och vilma har övertalat mig nu att vi ska börja gymma i blacka på onsdag tydligen? ;P aja men det blir säkert skit bra. men fan ah... pinigt! naedå :) åhnej jag har so prov på onsdag oxå.. det kommer gå SÅ bra! *host*...
men det var nog allt :)







pusssss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0