this is a rubrik

hej.
sitter och pluggar so eller aah jag har läst det en gång, jag fattar inget och jag ska kunna det tills imorgon.. men så gåre när man sparar allt till sista dan.. aja idag i skolan så hade vi nationellt prov i engelska hela morgonen/förmiddan. det gick åt helvete. IG IG IG!.
imorgon efter skolan ska jag vilma och emma gymma och pappa har gått med på att betala men bara om jag börjar äta typ trehundrasjuttioelva gånger om dan och FRUKOST BLÄÄ! ,eller nått åt de hållet.. vilken nog inte kommer gå så jätte bra.. men får väl se hur det går med det.
 
haha kollade på några VÄLDIGT gammla bilder förut från när jag var liten..
 

oj oj OJ en naken bild typ :o
eeh ja vad ska man säga,  men ganska snygg var jag asså (;


eeh ahh :)


 söt man va då. synd att det försvinner med åren bara :)

pussss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0