13.55

hej.
vaknade typ vid elva nån gång idag :P då gick emma o jag ner o åt frukost o nu har hon åkt hem för en liten stund sen.
igår var jag hos tessan med  lite folk, vi typ grilla o shit inte jag då men alla andra gjorde det iaf. det var inte så jätte kul. men sen när emma kom så blev det iaf lite roligare (a) vi skulle ha sovit där men typ alla andra åkte hem så vid typ två nån gång så åkte jag o emma oxå hem till mig o sov här :)
o idag ska jag kanske åka ner till blacka o sola o sen kanske ut o springa en sväng :). och imorgon äre ju minneskonserten. får väl se om jag ska dit..

Kommentarer
Postat av: äma

jag glodde inte på dej?;o<3

haha..

2010-05-14 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0