du är min sommardröm.

hej.
sitter på mitt rum o lyssnar på musik och ska snart göra färdigt nått brev som jag håller på och skriver på franskan. usch jag hatar franska så fucking tråkigt! menmen. skolan idag gick iaf fruktansvärt segt.hade nån diagnos i matten oxå som gick åt helvte :( men efter skolan så gick jag o emma o solade. så sjukt sköönt somnade serriöst i solariet. haha. men sen när vi skulle åka hem så började det ju självklart att regna :O kallt som fan var det, och när jag kom hem så såg det ut som jag kissat på mig... :thumbdown:
o imoron äre ju fedag :D härligt! :D får se vad som händer då.. :)


haha tessan, emma o bea :D


tessan WNYGGING! :D

pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0