har badat för första gången i år nu! :D

emma o jag gick till hålldammen förut och badade :D o såklart så var ju det första jag såg när vi kom till skogen en ORM! :O jag skrek som en jude.. fan jag hatar skogen bara massa läskiga djur ju :P menmen iallafallnär vi hade varit där en stund så kom tessan, simon, jens och han den där andra som jag inte kommer ihåg vad han heter just nu..värsta badkrukorna vare iallafall inte tessan då för hon slängde sig i vattnet det första hon gjorde, jävla mupp asså :D dom var inte kvar så värst länge. o när dom gick Då badade jag o emma lite grann :D men jag slog i benet i en jävla äckel sten :'( buhu! men fett najs vare iaf :D men nu ska jag kolla färdigt på nån jävla film som jag börjat kolla på.

BILDBEVIS!

emma på bryggan




japp jag har badat nu och det var jätte varmt..
 

lägger kanske upp mer bilder imorron för nu orkar jag inte :D


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0