jag står på samma plats för rädd för att förändras

hej.
sitter o på mitt rum o gör inte ett piss så tänkte att jag kunde skriva lite.
skolan igår var lika seg o tråkig som vanligt, men nu har vi typ bara 2 vanliga skoldagar kvar. men iallafall efter skolan så följde emma med mig hem o sen lite senare så träffade vi vicktor o henka. mötte dom i vånga och då började det spöregna. så vi stälde oss utanför skolan under nått tak i ett par timmar? sen klte vi hem till mig o typ kolla på film. sen åkte dom hem o jag gick o la mig o kolla på film.
o idag har jag inte gjort nått typ eller jo jag har dammsugit -.- kul... får väl se om jag hittar på nått ikväll.

bilder från igår i skolan.


jag o tessan.


jag o emma.


emma, tessan, sara o bea. snyggingar ;)


pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0