lördag.

hej.
valborg igår då. najs, emma och tessan följde med mig hem efter skolan o hämta min moppe sen åkte vi till emma och åt pannkakor ;D o sen åkte vi hem till tessan för hon skulle duscha och hämta grejer o efter det åkte vi tillbaka hem till mig igen och fixade oss lite sen tog vi mopparna ner till blacka först till ica o sen till pizzerina o köpte en pizza som vi satt o åkt på konsumparkeringen som värsta luffarna typ :) fullt normalt. sen drog vi hem till fornader. trevligt. var hemma vid typ ett nån gång o slocknade så fort vi la huvet på kudden.
och i morse vaknade jag vi tio nån gång av att emma satt o glodde i min säng.. o nu är jag sjukt trött o känner bara för att gå och lägga mig :P menmen.

lägger upp bilder senare eller nån annan dag :)

pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0