måndag.

hej.
skolan idag var sjukt seg, som den alltid är på måndagar dårå.. hade cooper test sista lektionen. haha jag köttade :D o förbättrade mig med typ 3 minuter :D men iallafall efter skolan så tog jag, emma, tessan och maria en buss bort till ica o köpte burn och glass (a) tjockisar är vi :D hihi. haha illa vi stod fan o tjöt på busshållsplatsen.. för att vi snart slutar nian och ska skiljas åt till olika skolor.. fan kommer inte klara mig utan mina flickor :( tappar vi kontakten tar jag seriöst llivet av mig :O :O :O får inte bli så. sen så kom mamma o jag, emma o tessan åkte med henne hem. tessan slängde vi av i vånga men emmabus följde med mig hem :D vi skulle gå ut o lägga oss o sola men då gick ju självklart solen i moln.. så vi gick in o kollade på film istället, Ciao Bella. o efter det så dansade vi som glaningar kanske lägger ut video nån dag ;) hihi o runt sju nån gång så kom lilla tessan hit o då klippte emma håret på henne. tjusigt. sen var emma tvungen att gå hem o jag o tessan gick in o jag sminkade henne lite o sen kolla vi på film :D DEAR JOHN (A) love it!
o nu har jag precis kommit ut ur duschen eller nu var det ett tag sen.. men funderar på om jag ska sova nu.
oooh jävlar så här mycke brukar ja fan inte skriva :thumbup:

Vi förut:
tessan - emma hur lång tid tar det att klippa mig? 
emma - 20 minuter en halvtimme typ.
tessan - 15 minuter en kvart, hihi.. 
TYSTNAD
jag - 
haha det är ju samma sak! :o

tessan - hahaha smart! 
jag - :$...

eeh vad ska man säga jag är rätt smart EGENTLIGEN! hihihi


emmabus!


tessan :D


emma. <3


emma döda mig inte för bilden snälla (a)


upss..


inget pottis den här gången iaf :)


sexy mama! jag har sminkat henne helt själv! :D

pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0