somnar fan snart..

hej.
åkte moppe till skolan idag för första gången iår fan vad kallt! :O USCH. hade np i kemi i morse, i två o en halv timme fifan vad jobbigt och det gick rakt åt helvete... så jävla svårt var det. aja efter provet drog jag emma tessan sara och bea hem till sara och käkade lite för vi  hade typ as lång rast. sen åkte vi tillbaka till skolan o hade matte. -.- skulle haft engelska oxå men det var nått slagsmål eller skit så vi fick håltimme :s :D:D:D najs. hade inget o göra då för var tvungen o vänta på emma så jag körde hem jessica. och sen gick jag o emma o solade. skööööööönt. o nu ligger jag hemma i soffan framför tvn och kollar på E och är sjukt trött.. och  så måste jag plugga so sen oxå fan va jobbigt!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0