torsdag.

hejhejhej.
ska snart ut o gå med emma pemma men tänkte att jag kunde skriva lite först ;)
skolan idag gick ovanligt fort faktiskt, fick veta att jag klarade kemi provet fuck vad glad jag blev! det trodde jag faktiskt inte.. hade hemkunskap idag i skolan oxå vi bakade typ morotsbröd, inte det godaste jag ätit kanske mina belv som två degklumpar MUMS! haha jag hör nog inte hemma i ett kök asså.. menmen efter skolan så köre vi hem fornader och sen drog vi hem. o nu har jag pluggat lite grann till so provet imorgon. oooh och imorgon äre ju fredag :D:D:D NAJS! och då ska jag sola med emma efter skolan igen :D yeaaaaah! men nu kommer nog emma snart så bäst att jag byter om.

pusssssssssssssssss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0