usch på måndagar..

hej hopp.
måndag idag då, usch jag hatar måndagar.. :P skolan var sjukt seg o tråkig som vanligt. bläää :D o efter skolan så följde emma med mig, mamma o syster till söderköping o köpte tyg till min klänning som mamma o fia ska sy åt mig, eller jag kanske ska hjälpa till med men ah. jag vill inte ha den klänningen jag syr själv så därför så får dom sy en åt mig istället :D  en rosa (a) ;D aja när jag kom hem från söderköping så satte jag mig vid datorn en stund o sen ringde emma o tyckte att jag skulle följa med hennne ut o springa -.- så då vare bara att byta om o ge sig iväg :P vi sprang väl kanske inte så jätte mycke då, men vi gick fort iallafall i typ två timmar :D så jävla skönt asså :) fast jag fick typ as ont i jumsken (stavningen?) det var väl inte lika kul för nu kan jag typ inte gå menmen så kan det gå :D nä nu ska jag nog snart hoppa ner i sängen och lägga mig o plugga lite so. sååå...

PUSSS O GODNATT! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0