Dansa din djävul!

tjooo.
var nyss  käkade, äckligt som valigt! HATA cullinars mat! blääääääää ;o aja idag har skolan varit skit seeg. ovanligt? NAE! fick reda på mitt svenska prov, fick IG! igen... jag kommer få ig i svenska o behöva gå om ettan elller nått! men då blire hejdå vadstena iallafall! :) det skulle ju inte va helt fel kanske men nae.
oooh och imorgon äre ju fan fredag! :D :D :D :D :D  då blire att åka hem o träffa emma? :) och på lördag christoffer! saknar honom :( saaknar emma med såklart! sjukt jävla bajs mycke :( men ah o ikväll blire att göra ingenting tror jag, det finns inte att jävla skit att göra här! så jäla tråkigt. menmen. igår bakade jag o frida kladdkaka iallafall, det var roligt. var nått jävla möte på elevhemmet oxå. jag o frida kände oss kanske liiiite skyldiga till vissa saker dom tog upp eller ah det mesta.. hahha naedå.. :)
men nae nu ska jag plugga engelska!




söta tjejer det där!
hahah en sån där bild springer lärnarna på skolan omkrig med o frågar vilka det är på bilden, men ingen som vet... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0