Det är för oss solen går upp.

hejhopp!
kom hem  från skolan för en halvtimme sen typ. o nu sitter jag på mitt rum o lyssnar på musik, ska snart gå o käka! idag så har jag haft svenska prov! kuuul att det gick så bra!.... svara på typ fyra frågor eller nått :o skiT! ah sen har jag redovisat oxå.. fuck vad jag skaka så jäla nevös asså. men ah fick tillbaka mitt matteprov idag  oxå VG VG VG VG VG!!!!! :D GLAD TJEJ! mmmh o ikväll ska jag packa o städa.. o sen ska jag gå o lägga mig tidigt för en gångs skull hade jag tänkt. får se hure går med det.  OCH IMORGON SKA JAG ÅKA HEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D wiihoooooooooo slipper sista lektionen oxå för ska till norrköping o fixa med praktik plats.
men kommer kanske inte kunna träffa min lilla emma på hela helgen.. bajs då kanske vi inte ses på FYRA VECKOR?!?!?!? kommer döööööö. men nae nu ska jag gå o äta tyyp. hejdå!








jag och min ''söta'' kompis frida igår.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste hinna träffas!! :(:( iallafall lite <3

2010-11-11 @ 21:10:34
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0