En tuff brud i lyxförpackning.

hej.
sitter i vadstena nu, var nyss o käka med frida, kalopps! MUMS!.. kul o vara tillbaka här nu då.. lämgtar redan hem, men bara en o en halv vecka kvar o sen blire att vara hemma i sex veckor! SKÖNT! men ah i lördags pkte jag hem till christoffer o sov där, mysigt vare :) vaknade typ vid ett igår men gick nog inte upp förns tjugo i tre elller nått. var kvar där till sex o sen tog jag pendeln o träffa mamma i blacka o handlade lite. sen åkte jag hem o duscha o kolla på tv typ. sen var jag nära på att svimma oxå, sjukt läskigt. bara snurra till i huvet o så blev det svart. sen vart jag helt vit i fejan o mådde illa så jag gick o la  mig! men idag mår jag bättre förutom att jag är sjukt jävla förkyld! ÄLSKA VINTERN!


 jag o bästavän i sommras i varberg, saknart'!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknart med<3

2010-11-22 @ 22:26:17
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0