Enough for now...

hej.
ligger i sängen o ska väll snart sleepa, är sjukt trött! har inte skrivit på att tag känner jag. men ah.
iallafall så igår vare nån trippelboll skit på skolan, men jag var inte med för jag var sjuk. kollade på ett tag men sen gick jag hem o kollade på film istället, sjukt tråkigt! vårna klass var sämst o förlora allt endå. :) ah o idag så hare varit en vanligt skoldag. bajstråkig. fick typ nått papper om hur vi låg till i dom olika ämena, kul att jag hade IG i turism då (Y) fast måste bara göra ett prov så har jag godkänt. men sen så hade jag VG i matte. MHMM. STOLT! :D  ah o imorgon har vi nån jävla hälsodag? det ska bli kul.....
ska vara kvar här i helgen oxå med frida :) ska bli roligt! :) men saknar min mamma :( 
nä nu ska jag sova. GODNATT!



as gammal bild från typ förra sommaren! :thumbup: ............
söt javet..





FÖRESTEN SÅ SAKNAR JAG MINA KOMPISAR HEMMA SJUKT MYCKE! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig! fyfan vad allt suger utan dig sara :(:(:( DÖR<3

2010-11-27 @ 20:28:57
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0