Första advent.

hej.
vaknade nyss, har sovit skit dåligt inatt för är så jävla fucking förkyld! :( o nu så äre typ snöstrom ute oxå.. KUL! (Y) HATAR VINTERN! men allafall igår så´skulle jag o frida egentligen ha åkt till ullared, men så blev det icke, för ddet blev typ inställt
, så vi åkte till motala istället. hitta rätt mycke grejer faktiskt :) ah sen skulle vi ha gått på julmarknaden här oxå men så blev det inte heller för det kosta typ 60 kr i inträde?? så vi typ kolla på film istället o sen gick vi o käka pizza. o sen satt vi bara på mitt rum o chilla typ hela kvällen... o ifredag var vi på skeppet o lekte lekar, roligt vare :)
ah och idag så ska jag städa mitt rum och plugga typ... ska bli roligt! (y)



sknar min emma :( ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig världens bästa vän!! FINNS FAN INGEN BÄTTRE ÄN DU OCH KOMMER ALDRIG ATT GÖRA HELLER! KOM HEM :( <3

2010-11-28 @ 21:33:56
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0