oh förjag sågestenmcdonallds tina på! ;pppPPPpPPPpPP ^^ XD ^^ xd

Hej.
nu är emma här... det är kul tycker jag, så gjorde jag inte det. ;pppPPpPpppPPPPPppP
hon ska sova här inatt... vi ska ha det mysigt ^^, 
imorgon ska vi åka till PULLARED. det ska bli kuk. XD
MORGANS KUK! ASD (a) han är fejn... ^^ ELLER?  
jag är lite kissnödig... det är inte så kul.
emma fes nyss det luktade äckligt.
MEN NU SKA VI SOVA.
GODNATT.
FAST VI SKA INTE SOVA... SÅ GJORDE VI DET ;PPPppppppPpppppP
VI SKA "SOVA" ISTÄLLET... GRR XDXDXDXDXD /EMMMMMMA MJAUU
PUSSS O SILL / SARA MUUUH.
LITE DILL MED/ EMMA MJAUU
I FETTAN/ SSARAS MAMMA...
HEJDÅ!
OK/ PAPPA





HAR KLIPPT MIG IDAG OXÅ FÖRESTEN! KORT BLEV DET :(





PUSSSSSSSSSSSSS O SILLL HA EN TI DET SKA VREVLIG NATT, FÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0