söndag.

hej.
har inte skrivit på ett tag men har inte orkat.
i torsdags var jag o emma i ullared, hittade rätt mycke bra grejor faktiskt.. och i fredags åkte jag hem till christoffer o sov där. mysigt! i sen igår så vaknade vi vid typ två eller nått o då hade emma ringt mig nio gånger o skickat tusen sms för jag hade bett henne komma in till stan ganska tidigt för jag skulle fica massa grejer. upsss. lagom glad på mig var hon. sen igår kväll gick jag o emma o såg på bio, Saw 3D. äcklig som fan!!!! usch... men ah och idag ska jag åka tillbaka till vadstena igen,... KUL! VILL INTE! :( vill vara vara hemma. men nae nu ska jag packa färdigt o fixa lite annat!'


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig redan bestis :(<3

2010-11-07 @ 17:28:42
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0