Det är visst nån som är tillbaka.

hej.
sitter HEMMA framför tv:n och kollade nyss på bonde söker fru med mamma! så jävla skönt att vara hemma asså helt sjukt. fan underbart att få sova i sin egna säng! skulle vart ännu bättre om jag inte haft så jävla ont huvet hela jävla fucking tiden. men har iallafall varit på vårdcentralen idag, roligt min läkare hette  HANNIBAL ;o och jag fatta inte skit av vad han sa men det var tydligen spänningshuvudvärk jag har, OJ ddet visste jag ju inte redan. han tyckte att jag skulle äta ipren för det funkar ju SÅ HILMA BRA!... fast nae! tröga jävel han fatta nog inte svenska... men till slut så fick jag nåra andra tabletter jag skulle äta. hoppas dom funkar bättre. o imorgon ska jag tillbaka till vårdcentalen igen o ta nåra jävla prover men det vägrara jag fan! dom får inte hålla på o sticka nålar i mig inte :O :( NEVER! ska gömma mig under sängen så mamma inte hittar mig.. moahahhah. mmmh så kan det va men nu ska jag kolla på tv igen o sen plugga lite tror jag. hejdå!


gammal bild på mig o emmis :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bra imorgon!!! vill träffa dig <3<3<3

2010-10-21 @ 19:49:48
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0