Du e la go :D

hej!
sitter på mitt rum o lyssnar på musik, engleska lektionen blev inställd, fan vilken tur för jag hade inte gjort min läxa (a) uppps hihihi :D hade franska prov oxå förut det gick väl sådär kan man väl säga... inte pluggat till det heller. o så hade jag inte gjort svenska läxan heller... INTE BRA! måste börja plugga mer om det ska bli nåttt av mig aså ;) och gå lägga mig tidigare på kvällarna o inte sitta uppe med schimpans Cattis hela nätterna ;)  men ah ikväll äre föräldramöte på skolan så då kommer mammi o pappi hit :D o jag får åka hem ;D är ledig torsdag fredag :D HÄRLIGT! och ikväll ska jag träffa min enormt saknade älskade vän teres stern!!!!! :D hon ska sova hos mig! ;D fy fanken vad längesen det var! och imorron får jag träffa min älskade emmis blemmis! :D LÄNGTAR!!!!!!!!!!!! :D men nu ska jag börja packa lite o sen gå o käka lunch! :)




jag o kisselisan igår :)

PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0