goooooood night!

tjaaaaaaaa.
ligger i sängen o ska snart sova. har bajs ont i nacken :O inte kul! usch vad jag gnäller hela tiden men sån är jag :D MEN HAR INTE ONT I HUVET JUST NU IALLAFALL, SKÖÖÖÖÖÖÖNT! TACK HANNIBALL! upss caps. men blää imorgon ska jag till värdcentralen ingen o ta blodprov o shit. JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE! åååh :( men måste sova nu för ska upp vid åtta imorgon. o föresten ska jag nog träffa min älskade emma imorgon oxå :D LÄNGGGGGGGGGGGGTAR! <3<33<3<3<3

ÅHNEJ NU HAR DET SNÖT OXÅ :o USCH!


MEN GODNATT! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA DET SKA DU!!! <3<3<3

fin svenska du har ;) <3

2010-10-22 @ 07:42:30
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0