jag hatar att älskar dig o jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

hej.
sitter o nördar kycklingstuds... sjukt tråkigt spel men ah hah. hade geografi prov för en liten stund sen. gick väll sådär kanske lutar nog mot ett starkt  IG! kunde verkligen inngenting!!  bajsoxå :( men ah o imorgon har vi prov i naturkunskap plus att jag ska skriva nån jävla analys på nån bok som jag inte fatta nått av typ.. men det blir säkert as bra! så ska väll snart sätta mig o plugga kanske, KUL LIV JAG HAR! har pluggat hela jävla veckan.. åååh blir fucking deprimerad på det här. men bara två dagar kvar o sen blire LOOOOV :D längtar som bara den!!
men nä nu ska jag ta tag i mitt liv o börja plugga! hejdå!



söt bild på lilla frida! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sa ju att man blev beroenda av kycklingstudset :D hahahah. min förtjänst ;)

saknar dig <3<3

2010-10-27 @ 16:58:31
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0