jag vill åka hem! :(

hej.
sitter på mitt rum i Vadstena o mår skit o har så fucking tråkigt så det är inte san! mår bajs.. min äckliga huvudvärk is back! :( åååh... saknar min mamma o min pappa o mina kompisar hemma fruktansvärt mycke! speciellt min emma. som vi aldrig pratar längre! känns verkligen som att vi håller på o lider ifrån varandra.. o det får verkligen inte hända DÅ TAR JAG LIVET AV MIG! helt seriöst. saknar dig så sjukt mycke emma, du skulle bara veta!..<3
men ah nu ska jag nog gå o duscha o sen måste jag plugga som en judehar hur mycke som helst att göra, skulle egentligen behövt plugga hela dan i dag men slockade i sängen så fort jag kom hem.



jag saknar dig så sjukt mycke! :( <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKLING!!!! :( nu gråter jag.. :( jag älskar dig så sjukt jävla mycket. vi får INTE glida från varandra! då dör jag, bokstavligen. skulle fan inte klara mig utan dig, min underbara allra bästavän. finns verkligen ingen som du! du är helt jävla bäst. är så överlycklig att jag har en sån bra vän som du, det är inte många som har!

saknar dig massa :( :( längtar till helgen som bara den! <3<3<3<3<3 bestis festis föralltid!!

2010-10-19 @ 22:33:01
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0