My heart beats for you!

hej.
har inte skrivet på ett tag nu igen känner jag. men iallafall nu sitter jag åter igen på mitt rum i lilla Vadstena o pluggar som en jävla jude! bajstråkigt! men ligger nog efter som fan nu så blir nog att plugga hela vecka. men sen äre ju höstlov, SÅ JÄVLA SKÖNT! LÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR SOM FAN!
men ah, ifredag så var jag iallafall med emma o tessan och dom sov hos mig, mysigt! vii typ satt o snacka, kolla film o käka pizza, trevligt som satan! saknat mina flickor sååååååååååååååå mycke! o i lördags så åkte tessan hem tidigt o jag o emma låg o slappade as länge i sängen innan vi bestämde oss för att åka in till stan en sväng. köpte typ en tröja o så.. ah o sen hem till mej o käka o packa o sen vidare hem till larsson o sov där. vi låg typ  o kollade på hey babberiba (stavningen?) hela kvällen och typ hela dan idag. :)
men nae nu ska jag plugga vidare o sen kanske kolla på nån film.


 skit snygg bild på mig o emma från igår!

lägger kanske upp andra bilder från helgen imorgon :)




PUSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0