Sweet dreams.

hej.
jag suger på att uppdatera i know! :D menmen så äre :)
just nu ligger jag iallafalll i min super sköna säng o ska snart soova! skulle jag behövt göra för läääääääääääängesen egentligen, sover aldeles för lite, kanske därför jag jämt har ont i huvet?!?!?!?!? VAD VET  JAG?... jag är ju bara en unge lixom!  men nae idag har jag i allafall varit i skolan, det var bajstråkigt som vanligt! :) hade idrott sista lektionen, gymnastik... synd att man är smidig som ett kylskåp bara.. :D  hähä! ah o efter skolan så pluggade jag! as duktig var jag.. typ... fast nae :) gick o kollade på ishockey med Cattis istället. inte ett dugg kul! AS KALLT! USCH!   menmen vad gör man inte :O sen gick vi tillbaka hit o satte oss vid datorn o så o nu ligger jag här o ska sova NU eller ah snart :D tyyyyyyyyyyp :D JAG ÄR GLAD IDAG :D ahahahhahahaha :D gisssa varföööör? haha JAG VET INTE DUU VET INTE BARA EN BONDE VET! ;d MEN NAE JAG ÄR VERKLIGEN  INTE TRÖTT EGENTLIGEN ASÅ MEN SKA SOVA ENDÅ:o BTW JAG KOM PÅ ATT JAG SKRIVER MED CAPS NU :o OMG :d
ååååh jag saknar min emma jätte mycke nä gud nu var jag depp :( åå¨h <3 VILL HEM! men nae det går ju inte!!!!!! men usch vad jag skriver massa onödigt men så äre när man är trött... eller? FAST JAAA :d  men okej nu ska jag sluta skriva. GODNATT seee you tomorrw kanske eller idag blire ju för klocka är as mycke faaaaaaaaan :O  GODNATT
:D

'
GAMMMAL BILD :D

shieeeeeeeeet vilekn onödiggt o lustigt inlägg dette blev :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0