Trasig...

hej.
har inte skrivit på skit länge men har inte orkat/haft tid.. men iallafall ihelgen var jag kvar här i Vadstena och det blev en GALEN helg tillsammans med Cattis! (: sjukt roligt hare varit. men ah nu sitter jag iallafall ensam på mitt rum, ska egentligen plugga men orkar inte, har fått tillbaka min äckelhuvudvärk. vill bara åka hem till mitt älskade vånga just nu! och imorgon får jag äntligen göra det oxå! så jävla skönt! saknar allt där hemma sjukt mycke, speciellt min lilla älskade bästavän! )': men nae nu ska jag väl snart gå o käka lunch o sen tillbaka till skolan.... BLÄÄÄÄÄÄÄÄ!




PUSSSSSSSSSSSSS!



åhhhh ibland hatar jag mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fatta att jag saknar dig då....

orkar INTE att du är borta från mig såhär mycket! :( <3<3<3

2010-10-06 @ 09:51:11
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0