I don't wanna break these chains...

hej.
sitter HEMMA i min säng o lyssnar på musik ska nog snart sätta på en film o sen sova, är sjukt trött aså! o så har jag bajs ont i huvet :( men härligt att det är fredag o helg nu iallafall.
skolan idag var fruktansvärt seg o jag var typ helt död hela dan. :P skönt att nollningen är slut nu iallfall :) aja vid tre ungefär kom mamma fia o pappa o hämtade mig o vi åkte en sväng till linköping o käkade lite o sen gick jag runt en sväng på IKANO, köpte två tröjpr typ. o sen när jag kom hem så satte jag mig framför tv:n o kollade på idol o sen ringde jag till min saknade emmis slemmis :) som jag ska träffa imorgon! :d LÄNGTAR! hihi.
men nae nu ska jag kolla på film.

lägger upp lite bilder från veckan imorgon :)

pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0