jag får lixom ingen ordning på mitt liv.

hej.
sitter på mitt rum och är toltalt rastlös. pallar inte att bara sitta hemma o glo en hel dag! vill åka in till stan men emma vet inte om hon kan än.... och det är ju inte öppet länge idag så ah, kanske blir att åka med fia istället. menmen. igår firade vi ialllafall min storasyster, härligt att träffa hela tjocka släkten! eller inte.. äckligt jobbiga kusiner har jag! men ah :) lyckades iallafall lura av min pappa 400 spänn för han var liiiiiiiiiiiiite full ;) hahha :D bäst är jag! och imorgon blire att åka tillbaka till Vadstena igen o vara borta i två veckor igen! men nae nu ska jag fixa mig lite eller nått.   


jag och emma igår.


 pusssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0