jag går brevid men halkar efter...

hej.
ligger i sängen och ska alldeles snart sova, men tänkte skriva lite först :)
idag gick jag upp rätt tidigt, fixa mig o så och sen åkte vi till blacka o plockade upp frejda. sen åkte vi till linköping, först till maxi och sen till IKANO och köpte en vinterjacka till mig, så jävla skönt! aja och sen bar det av mot kära Vadstena! slutade skolan vid halv fem typ o då gick vi ó käkade o sen hem till elevhemmet och typ sminka oss as snyggt, o sen gick vi ut och tog bilder typ :D haha skit kul vare ;) men ah sen kolla jag på idol o sen skulle jag duscha men det gick inte så bra för emil, lappjäveln, max och henke hällde iskallt vatten (med makaroner i) på mig o min kläder+ min handduk :( usch! hahha...
ah ooch imorgon äre skolfoto! GUD VA ROLIGT!!!!....... fast nae.. hahah fan vilket intressant inlägg (y) menmen nu ska jag sova GODNATT! :)











snodde bilderna av madde (a)






pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0