Oh Romeo, where do you have your Juliet?

hej.
sitter o tråkar på mitt rum i vadstena o lyssnar på musik.. ska väl snart gå o lägga mig o läsa. är inte ett dugg trött :p menmen. kom iallafall hem idag från att ha varit  på omberg i tre dagar med klassen o den andra sp klassen. riktigt tråkigt vare!  fick typ hålla på o gå runt i skogen hela fucking tiden.. INTE KUL! o sen fick vi bo på ett äckligt gammalt knarrigt vandrarhem oxå. :P så sköönt att vara tillbaka här har verkligen längtat hem hit!
 aja skola imorgon då.. usch orkar verkligen inte. o så blire inte att åka hem i helgen heller, ska stanna kvar här med frida o madde o nån mer? vad vet jag? ;) men det blir nog najs! :D men saknar min emma slemma nått extremt mycke! :'( :thumbdown:
men nae nu ska jag gå o lägga mig läsa en stund!


frida, frida, madde, emilia o johanna vid alvastra kloster. :)



lägger nog upp mer bilder imorgon kanske.


PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: emma

jag saknar dig sjukt mycket min älskade prinskööörv.. <333

2010-09-17 @ 07:37:33
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0