don't you let me go tonight.

hej.
ligger i min säng nu ska snart sova, har sjuuuukt ont i mitt fucking öra. ajaj.  emil hjälpte mig o ta hål i det förut. (hoppas inte min mamma läser min blogg) herregud asså. så äckligt knaka som fan! usch fast gjorde inte så ont. haha. idag så vvaknade jag o emma vid tolv ungefär iallafall o då kom fridisen in hit o vi käka lite o sådära sen så la ja o emma oss i sängen o kolla på film typp. har vekligen inte gjort någonting idag känns det som. emma åkte hem vid typ fem o då laga jag o frida mat o la oss o kolla på oth. o sen kom emil o massa in hit o han tog hål i mitt öra. sen så drog vi upp till alex o alex o kolla solsidan o lite sådära.
o imorgon äre skola igen.. SJUKT TAGGAD! nae.  vill bara åka hem men bara att hålla ut bara nåra dagar kvar o sen äre ju lov! skönt skare bli. men ska sova nu
godnatt!



blid från i sommras.




No more games, I'm going to change.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0