I don't wanna give you up!

hejhejhej.
sitter på mitt rum o lyssnar på musik, är sjukt trött! känner att jag är rätt dålig på att uppdatera min blogg men ah. igår iallafall så åkte jag o emma till fispång, först träffa vi christian liten grann o sen drog vi o bowlade med vicktor, jag ägde sönder! kom tvåa aah fast hade staket men iallafall var typ bäst endå (a) sen så åkte vi hem till vicktor i lotorp o så kom henki dit oxå hilma trevligt, vi spelade lite monopol o sådära.
och idag så sov jag typ aslänge o sen gick jag upp o kollade på två avsnitt big brother o sen 2012, hatar den filmen mår dåligt av den! USCH, FY O BLÄ ! ah o sen kom emmatönten hit o vi typ ah gjorde nått o sen drog vi ner till blacka o köpte pizza, gott. o sen kolla vi på the last song hatar den filmen bra fast den är ju sjukt bra men gråter jämt så jävla mycke :( ah o sen gick hon hem o jag o fia kolla på nån annan film. o nu ligger jag i min säng o mår illa :( USCH. men ska nog sova snart tror jag eller kolla på film kanske men GODNATT!

lägger in lite blider imorgon för orkar inte nu.

.♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0