I want to be somebody else.

hej.
ligger i sängen o lyssnar på musik o har sjuk fucking tråkigt. menmen.
aja igår iallafall så åkte jag äntligen hem från vadstena. haha försov mig gjorde jag oxå sjukt skönt vare, missa tjugo min av franskan det var verkligen tråkigt.  ah o sen hade jag bara engelska oxå o sen kom fia o hämta mig o vi drog till linköping en sväng o kolla runt lite där. sen hem o duscha o fixa lite o sådära. och sen vid åtta nån gång kom martin o hämta mig o så följde jag med hem till honom o sov där. vi typ bara låg o gkodde på film, sjukt skönt. ah o idag sen jag kom hem så har jag bara legat i sängen o kollat på film, mean girls 2 och tusen gånger starkare. bra filmer det dära eller ah mean girls var inte så jätte bra. och ikväll blir nog att sitta o kolla melodifestivalen med mamma o pappa. kul nae. that's it. skriver väl mer nån annan dag.
btw. sjukt skönt med lov nu kan ja ju lova!


gammal bild på mig o tessan, som jag föresten saknar lite grann sådära!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0