Take me to the place i love!

hej.
sitter på mitt rum o fryser som en gris o överdoserar IPREN mums har nog käkat typ fem sex stycken idag...inte bra. men har så jäfla ont i magen........ döda mig! aja skolan idag var SKUKT KUL jag älskar att gå i skolan (a)
o nu efter skolan har jag inte gjort ett piss typ duschat o suttit här.. måste plugga svenska känner jag men sååå jobbigt! ska snart gå upp till alex o plugga på våran jävla redovisning som vi har imorgon. kul. men skönt o slippa det där jävla tråkiga skiten sen iallafall. aah o imorgon efter skolan drar jag o frida nog en sväng till motala iallafall så sjukt segt att bara sitta här o glo hela tiden.. men nae jag vill åka hem! TRE DAGAR KVAR!


frida o jag igår. söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0