You're under my skin.

hej.
kom hem från tessan för en liten stund sen o nu ligger jag o käkar frukost. äckligt... gick upp klockan HALV ÅTTA I MORSE?!?!?! helt sickt. men ah har inte skrivit på nåra dar o kommer inte riktigt ihåg vad jag har gjort heller. har varit med tessan hela veckan en så länge. åkte dit i måndags o då var eddie där o vi satt mest o snacka hela kvällen o sen kolla på film. och sen i tisdags så kom mamma o hämta oss  o vi åkte till linköpingm jag köpte ett par byxor. sen hem till mig o sov här typ och sen i går så åkte vi hem till tessan igen o drog upp till sommarstugan o sen kom philip o sara. trevligt. ah sen idag så gick vi upp skit tidigt o så fick jag skjuts hem av tessans mamma o nu ligger jag här. SJUKT BRA DAGAR HARE VARIT IALLAFALL!  får väl se vad det blir att hitta på idag. :)
min lilla bonde! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0