Boys don't cry.

hej.
sitter på mitt rum ska fan sova snart så jävla trött! kom hem från felica o elin för en liten stund sen :)  najs. skolan idag var sjukt soft bara tre lektioner sluta vid elva nån gång sköööööööööönt. ah o då gick jag hem o städa mitt rum o sen kolla jag o frida på film, i rymden finns inga känslor men jag somna. hähä. haha o så vkana jag av att jag typ snarka till o bah frida hörde du?!? :o jag lät skit konstigt o sen somna jag om :) ah. o sen vid fem typ så drog vi med sofie o maria till korpen o dänsa lite zumba.gjorde vi igår med btw, as kul fan :) ah o sen hem o ducha o sen hem till elin o felicia. ah och imorgon äre öppethus på skolan så bli nog att gå upp ganska skapligt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0