flyger iväg som ett pappersflygplan.

hej.
tillbaka i vadstena nu då. roligt roligt. har as mycke plugg den här veckan det ser jag fram emot! men ah igår så gjorde jag absolut ingenting typ hela dan, låg i sängen o kolla på film typ, jätte roligt måste jag ju säga. men sen på kvällen så kom martin en stund iallafall :) himla trevligt! ah o sen imorse så gick jag upp vid typ halv nio o fixa mig o greja lite grann o sen kom frida o vi åkte till till linklöping med mammi o syster, först ikano o kolla på ny mobil till mig men måste vänta till första feberuari men då blire nog en iphone! ;d NAJS! ah o sen gick vi in på ikea o köpte lite grejer typ gals till mig för jag har bara sönder min så blev plastglas den här gången... inressant va? jaoo o sen åkte vi vidare till lilla vadstena. gick o käka o sen skolan bara två lektioner! o nu har vi precis varit o handlat lite. ah o ikväll bilre att plugga!



Kommentarer
Postat av: matilda, vågar stå för vem ja är

puss på dig också sara! du har ingen aning om hur det här började? helt plötsligt bara slutade hon prata med oss utan att vi hade gjort ett enda skit? och du säger att det är vi som får henne att må dåligt? trodde det va hennes bror och marcus men ah visst allt är ju självklart vårat fel som vanligt! du ska bara veta hur mycket skit hon snackat till oss om bland annat dig att du kan få damp och va sjukt dryg och att vilma är äcklig osv. vet att hon kommer förneka det dock. och snälla du, ta det till mig i verklgiheten nästa gång istället för att va omogen och ta det via bloggen. säg det till emma också :) puss på dig!

2011-01-18 @ 21:40:11
URL: http://mmatildapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0