första januari tvåtusenelva.

hej.
ligger i sängen o myser med emma ;) ;) ;);) ;) hehe.. kom hem vid typ halv tolv idag o käka frukost o sen gick jag o la mig o sov till klockan tre. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. lite halvt seeg sädära idag faktiskt idag gick o la oss vid typ halv sju.. vart lite kåt nu btw för emma mata mig med chips.. (A) rawr, grrrrrrr mjauuu. men ah o sen så har jag typ lehat o kollat på film hela dan. tills vid åtta typ då emma kom. gud va hon kom... ojojojoj. men ah (fast egentligen så har hon aldrig gjort det..) stackarn.. får hjälpa henne nån gång, asså inte hjlälpa hjälpa men fixa nån åt henne som faktiskt kan det dära...if you know what i mean?! ;) hähä.. men ah o nu har vi typ suttit o kollat på bilder från igår o så hahahahahahah. söta var vi... :) jaaaaa o nu kom visst tomten o hälsa på.. mysigt!!! vi ska trekant. han ska fixa så emma kommer för första gången i hela sitt liv. kul för henne. själv brukar man ju komma sådär fem gånger om dan. ah så äre. lustigt inlägg kanske men emma är lustig så hennes fel alltihoppa. japp!
lägger upp bilder från igår sen för nu orkar jag inte!



PS JAG VAR NAKEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0