Jag måste gå vidare för egen del.

hej.
sitter o lyssnar på musik o grejar lite, kom hem från stan för typ en timme sen eller nått nja kanske två timmar javene skit samma iallafall. idag så skulle jag gått upp vid typ halv tio i morse men försov mig o vakna inte förns vid typ tjugo i elva. blev att stressa som en jäkla dåre för skulle ååka med 11.40 bussen till blacka o sola men hann som tur va! ah o efter vi solat så drog jag o emma in till stan o träffade lilla alex, hilma trevligt. vi typ gick omkring o kolla lite o så tog jag två
hål till i öronen så har sex nu! asså hål. ah o så fick vi alex att ta hål i örat oxå hahah så kuuuul :) ah o sen när alex åkt så satte ja o emma oss o fika lite. mysigt!
och imorgon blire att åka till stan igen o ta hål i naveln.. fy fasiken aså.. så jävla nervös. menmen. o sen ska vi nog träffa fornander en stund oxå! aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0