snöstorm och minusgrader.

hej.
ligger o glor på tv i våran stuga i björkliden. sjukt fint äre här måste jag ju säga men jävligt kallt! idag har vi tolkat efter bandvagn och det gick skit för mig jag ramla tre gånger på typ fem min så då sket jag it o gick in o satte mig i bandvagnen istället.. vi åkte upp till sveriges högst belägna fjällstation i låktajåkka som ligger en bit härifrån o så var vi där en stund och sen så tyckte lärarna att vi skulle åka tur skidor nio kiometer i världens jävla snöstorm.. fast så blev det icke vi fick istället åka typ tre kilometer men det gick oxå skit så jag tog av mig skidjävlarna o gick istället! o sen kom bosse o hämta mig med skoter istället. hah. ah o sen gick vi hem till stugan o julia laga mat o jag frida o belinda gick o handla o sen har vi typ bara chillat. men nu ska jag kolla på biggest looser. eller nae ska ut på en raggarrunda med ellen heddå heddå!
söta tjejor igår på ishotellet i jokkasjärvi eller vafan det heter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0