You had me at hello!

hej.
kom typ nyss från cullinar, var o käka värsta goda maten! köttfärs soppa bläää :( och semla usch.. ah o innan det hade vi idrott o styrketräning typ, kommer kännas imorgon tror ja plus att jag redan har träningvärk från igår o så ska jag nog till gymmet idag med, måste bli av med lite FLÄSK känner jag! typ tio kilo skulle vara perfekt, det är mitt mål ;) haha fast är nog för lat så det kommer aldrig hända! :) annars har skoldagen varit lika tråkig som vanligt typ. känns som vi har massor men jag vet inte, har iallafall franska prov på fredag o jag har inte pluggat ett skit! ååh CUT! :( och så måste jag verkligen städa mitt rum oxå men det är för stökigt nu så orkar inte... har inte dammsugit sen innan jul typ, äcklig är jag :) menmen så kan de va. men nu ska jag kolla lite oth o sen dra mig till korpen! :)
börjar bli läge att städa va...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0